Verificare completa dedurizator – Va rugam, sa cititi cu atentie toate cele de mai jos, INAINTE DE A INTERVENI in orice fel ASUPRA DEDURIZATORULUI.

Aceasta verificare se efectueaza atunci cand dedurizatorul nu a mai fost folosit pentru o perioada de timp mai mare de 3 luni sau daca apa catre consumatori prezinta duritate.
In vederea efectuarii unei verificari relevante este necesar ca dedurizatorul:
  • Sa fie conectat la apa rece
  • Furtunul de evacuare apa din regenerare si de prea-plin sa fie corect conectate la canalizare
  • Sa fie alimentat electric
  • Sa nu prezinte mesaje de eroare pe display
  • Sa aiba o cantitate de sare suficienta pentru efectuarea unei regenerari (nu mai putin de 1/4 din capacitatea rezervorului de sare)
  • Sa aveti la indemana manualul de utilizare al modelului Dvs. de dedurizator
Daca dedurizatorul nu a mai fost folosit pentru o perioada de timp mai mare de 3 luni, se recomanda:
  • scoaterea sarii vechi si adaugarea de sare noua
  • curatire site si diuze Venturi (vezi Service/Dedurizatoare)
Verificare conditii de functionare:
  • Presiunea de apa alimentare de 2,5…3,5 bari
  • Filtrul de sedimente sa nu prezinte incarcare, se inlocuieste cartusul, daca este cazul
  • By-pass-ul sa fie tras complet (vezi Service/Dedurizatoare)
  • Robineti externi de by-pass instalatie – verificati daca in instalatie exista si alti robineti prin care apa poate sa treaca direct catre consumatori si daca acestia sunt inchisi
  • Surubul de amestec al by-pass-ului sa fie complet strans (vezi Service/Dedurizatoare)
  • Intrarea apa rece sa fie in partea dreapta a vanei marcata cu “IN”

Nivelul de apa in vasul de sare sa fie de aproximativ 10…15 cm. Daca sarea a fost scoasa (deci si apa), adaugati 10 litri de apa peste sarea nou adaugata. Daca este multa sare in vas si nu este posibila observarea directa a nivelului apei, indepartati capacul de la tubul negru, care contine flotorul si verificati in acesta pana unde ajunge apa. Daca este mai multa apa urmati instructiunile din sectiunea Service/Dedurizatoare.

Dispunerea evacuarii la canalizare sa fie la maxim 2,5 metri fata de sol, preferabil sub nivelul vanei.

Furtunul de evacuare la canalizare trebuie verificat sa nu prezinte strangulari sau gatuiri. Pentru a preveni intoarcerea apei in vasul de sare prin furtunul de prea-plin, este necesara conectarea distantata a celor doua la canalizare, NU este recomandata interconectarea acestora.

Calitatea sarii – in cazul in care sarea nu a fost inlocuita, verificati daca exista punte de sare (vezi Service/Dedurizatoare) sau pasta de sare mai mult de 5 cm pe fundul dedurizatorului. Daca da, se recomanda scoaterea sarii, curatirea vasului si adaugarea de sare noua minim 1/4 din volumul total al vasului de sare.

Alimentarea electrica se va face numai cu transformatorul din dotare la priza cu tensiunea de 230V AC, recomandat, printr-un stabilizator de tensiune.

Inregistrarea curgerii apei – deschideti un robinet de apa rece si asigurati-va ca sursa respectiva face parte din instalatia de apa care trece prin dedurizator. Functie de model, poate fi afisata direct pe ecran sau poate fi necesara accesarea meniului. Consultati manualul. Daca nu este inregistrata curgerea apei, consultati sectiunea Service/Dedurizatoare

Verificare setari (consultati manualul):

Setare ora curenta – setati ora ca aceasta sa coincida cu ora reala

Duritate alimentare – cu un tester cu picaturi pentru masurarea duritatii, aflat in perioada de valabilitate, masurati duritatea apei de alimentare. Setati duritatea corecta

Setare ora regenerare – setati ora cand dedurizatorul, o data la cateva zile, va urma sa isi faca regenerarea. Regenerarea poate dura 1…2 ore si nu este recomandat consumul de apa in acest interval intrucat apa nu va fi dedurizata. Setare din fabrica: ora 2:00 a.m.

Zile maxim intre regenerari – recomandarea este ca regenerarea sa fie facuta automat de catre dedurizator, functie de duritate si consumuri. In acest caz, setarea este “AUTO”.

Caracteristica 97% – permite ca dedurizatorul sa efectueze regenerarea atunci cand capacitatea ramasa este de 3%, dar nu va mai tine cont de ora de regenerare setata. Setarea recomandata este “OFF”

Mod eficient – permite ca dedurizatorul sa optimizeze si sa minimizeze cantitatea de sare folosita la o regenerare. Setarea recomandata este “AUTO”.

Dupa efectuarea acestor verificari, initiati o regenerare manuala (consultati manualul).

Dupa ce dedurizatorul a finalizat ciclul de regenerare, lasati apa sa curga cateva minute, verificati daca este inregistrata curgerea apei si masurati duritatea folosind un tester aflat in perioada de valabilitate.

De asemenea, se recomanda masurarea o data pe zi a duritatii (cu un tester cu picaturi, aflat in perioada de valabilitate) pe tot ciclul de functionare (pana la urmatoarea regenerare).

In functionare corecta, valoarea masurata a duritatii trebuie sa fie mai mica de 1 grad german pe tot ciclul de functionare.

Functie de gradul de umiditate de la locatia dedurizatorului si de frecventa regenerarilor, umplerea completa cu sare a vasului de stocare nu este neaparat obligatorie.

Compania noastra este furnizor de echipamente, nu este responsabila pentru rezultatele analizelor cu caracter momentan efectuate pentru apa bruta (alimentare echipamente) sau apa tratata (iesire din echipamente), ne facem responsabili doar pentru buna functionare a echipamentelor conform Certificatului de Garantie emis de producatorii acestor echipamente.

Observatie importanta:

Manopera de montaj, serviciile de PIF (punere in functiune) si materialele necesare instalarii, operatiuni de mentenanta si service NU fac obiectul ofertei noastre. Firma noastra NU ofera aceste servicii.

Montajul si punerea in functiune, operatiuni de mentenanta si service pot fi efectuate de catre utilizator/instalatorul casei/firma specializata de instalatii, fara ca garantia produsului/componentelor sa fie conditionate de acest lucru.

Operatiuni care NU fac parte din oferta noastra: 

  • Firma noastra NU furnizeaza servicii de lucrari de instalatii sanitare/termice, nu facem reparatii la echipamente (de ex pompe, fitinguri, tronsoane de tevi etc).
  • Firma noastra NU furnizeaza servicii de golire a sarii din dedurizatoare.
  • Firma noastra NU furnizeaza servicii de inlocuire cartuse de filtrare in instalatiile sanitare, acest serviciu poate fi efectuat de catre utilizator sau de catre firme care ofera aceste servicii.
  • Firma noastra NU comercializeaza rasina schimbatoare de ioni, deoarece, la echipamentele intre 5 si 10 ani care au functionat in conditii dificile (idem la cele peste 10 ani de functionare, echipamente cu acest tip de grad de „uzura”) este posibil sa existe potential de “defect multiplu” cu costuri de reparatie destul de ridicate, incluzand piese de uzura mecanica si defectiuni pe partea electrica. Din acest punct de vedere, poate fi costisitor si riscant sa inlocuim elemente individuale, incepand cu rasina, de aceea in astfel de cazuri consideram ca este mai eficienta inlocuirea completa si predarea echipamentului vechi pentru reciclare.
  • Firma noastra NU furnizeaza servicii de asistenta service sau consultanta la alegerea produselor prin telefon, va rugam, sa aveti amabilitatea sa ne transmiteti solicitarile Dvs., indiferent de natura acestora, exclusiv in scris, prin mesaj e-mail la adresele de contact.
Va putem oferi PIESE DE SCHIMB si componente originale pentru produsele comercializate, exclusiv prin intermediul comenzilor plasate on-line, functie de caz, din STOC sau LA COMANDA, cu conditia ca acestea sa fie disponibile la producator.
Pentru comenzi piese de schimb puteti accesa secțiunea corespunzătoare prin <click> pe poza de mai jos:

Se recomanda a se urmari permanent buna functionare a produsului achizitionat ( tester de duritate, senzori de umiditate, oprirea alimentarii cu apa/energie, buletin de analiza daca nu este utilizat o perioada mai mare de timp sau alte situatii, functie de caz).

In cazul aparitiei defectiunilor (mesaje de eroare, pierderi de apa, etc) sau a oricaror anomalii, se va opri in cel mai scurt timp posibil alimentarea cu apa/energie si se va informa furnizorul/vanzatorul.

Pentru produsele identificate  cu serii unice (dedurizatoare, sterilizatoare, sisteme de purificare prin osmoza inversa) vandute de catre EcoWater Systems România, veti primi certificat de garantie in format tiparit. Il gasiti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastrati certificatul în original, pentru a beneficia de garantie, daca va fi nevoie. Daca nu ati primit certificatul de garantie tiparit, va rugam sa ne anunti in cel mult 72 ore de la primirea produsului, completand formularul de sesizari.

Pentru piese și componente (sunt excluse de la garantie consumabilele – de exemplu cartuse, membrane pentru osmoza inversa, lampi uv, medii filtrante etc – precum si elementele de uzura – de exemplu, seturi de garnituri, rotoare etc) garanția este standard de 1 (un) an de la data emiterii facturii fiscale și este acordata în baza acesteia.

Observatie – Conversia unitatilor de duritate:

0,1 mol/ m3 = 1 oF = 0.585 od = 10 PPM = 10 grame CaCO3/m3

Pentru asistenta service, va rugam, sa aveti amabilitatea si sa ne transmiteti mesajul Dvs. prin email la adresa: service@ecowater.store.ro, in care sa specificati urmatoarele:

  1. Modelul produsului
  2. Seria produsului (Numărul de serie și codul de dată al dedurizatorului sunt plasate pe autocolantul vizibil după ridicarea capacului rezervorului de sare)
  3. Data achizitiei & Data instalarii
  4. Daca sursa de apa este proprie/put sau retea publica
  5. Daca apa de alimentare prezinta depuneri negre sau rosiatice
  6. Unde este instalat produsul (de ex.: camera subterana, camera tehnica, baie, bucatarie etc.) [zona: oras/judet]
  7. Descrierea cat mai exacta a problemei.

💻Acordam, in mod GRATUIT: Asistenta Service sau Consultanta la Alegerea Produselor,

EXCLUSIV prin Mesaj Electronic tip e-mail.

Va rugam, sa aveti amabilitatea si sa ne transmiteti solicitarile Dvs., mentionand in mesajul e-mail, cat mai detaliat posibil, ce probleme intampinati (de exemplu: nu consuma sare, apa multa in vasul de sare, nu inregistreaza curgerea apei, cod de eroare pe display etc).

Putem, de asemenea, daca seria echipamentelor se regaseste in baza noastra de date, sa identificam aceste echipamente si sa va oferim suportul nostru confom celor de mai sus, privind asistenta service / achizitie piese si componente.

Pentru a identifica in mod cat mai precis produsul, problema si posibila rezolvare, va rugam, sa aveti amabilitatea si sa atasati cateva poze (fisiere de dimensiuni rezonabile) cu: montajul produselor, poze din vasul de sare, poze cu afisajul de pe display etc.

Vom reveni, cu solicitarea noastra, daca vor fi necesare mai multe date, respectiv, cu variante privind modul de rezolvare.

Documentatie pentru descarcat:

Sisteme de dedurizare eVolution:

Sisteme de filtrare multimedia:
Sisteme de dedurizare Comfort:

Sisteme de dedurizare North Star:

Sisteme clasice de osmoza inversa: ROS-RE II PUMP, ROS-RE RO

(versiunea de manual este valabila si pentru varianta de produs care NU contine pompa booster, NICI facilitati sau controale aferente acesteia):

Sisteme compacte de osmoza inversa: Infinity-RO, Ultra-CS

(versiunea de manual este valabila si pentru varianta de produs care NU contine pompa booster, NICI facilitati sau controale aferente acesteia):

Sisteme de sterilizare cu UV: 

Pentru instrucţiuni de soluţionare rapidă a problemelor de SERVICE:
Vă rugăm, să aveţi amabilitatea să consultati manualul produsului, in completare cu secţiunea corespunzătoare, actionand butonul de mai jos, functie de caz
[prin <click> pe poza categoriei de produs]

     
Va multumim frumos pentru alegerea produselor noastre.