Instructiuni rapide de PIF (punere in functiune) si Service

PUNERE in FUNCTIUNE FILTRUL AUTOMAT (eVolution & ETF Junior) si DEDURIZATOR / DEFERIZATOR / REFINER
  1. Efectuati montajul asigurandu-va ca apa de alimentare intra in partea dreapta a aparatului (incriptionata IN) iar apa catre consumatori iese prin partea stanga (inscriptionata OUT).
  1. Conectati furtunul de evacuare si furtunul de prea-plin la canalizare. Folositi colierele de prindere din livrare.
  1. Lasati bypass-ul impins, deschideti un robinet de apa rece la o chiuveta in casa si deschideti robinetul de alimentare general. Lasati sa curga pana cand nu mai iese aer. Verificati sa nu existe scurgeri.

  1. Lasati bypass-ul impins si alimentati electric aparatul folosind alimentatorul din livrare.
  1. Efectuati setarile conform manualului de utilizare primit impreuna cu produsul.
  1. Lasati bypass-ul impins si initiati ciclul de regenerare conform manualului
  1. Lasati bypass-ul impins si avansati manual pana la etapa de afanare astfel:
  • modelul Evolution – apasati tasta dreapta pana cand pe ecran apare textul Etapa – Afanare
  • celelelate modele – apasati tasta Regenerare odata scurt iar dupa ce se opreste motorul, mai apasati inca odata scurt

La filtrul cu autocuratire ETF Junior, nu este necesara avansarea manuala, prin initerea regenerarii, acesta se pozitioneaza automat in etapa de afanare.

  1. Trageti tija bypass-ului jumatate de cursa si asteptati pana cand incepe sa iasa apa pe furtunul de evacuare.

  1. Dupa ce incepe sa iasa apa, trageti complet tija bypass-ului. Apa va incepe sa curga cu coloratie. Lasati aparatul sa finalizeze singur ciclul de regenerare. In acest fel, mediul filtrant este spalat.

 IMPORTANT! Nerespectarea celor de mai sus poate conduce la antrenarea de resturi de mediu filtrant in instalatia casnica provocand infundarea sitelor de la baterii si deteriorarea aparatelor casnice.

  1. Dupa ce s-a finalizat ciclul de regenerare, lasati apa rece sa curga la cel cel mai apropiat robinet si verificati daca aparatul inregistreaza curgerea apei astfel:
  • modelele AtlasPremier AP 9/15/22, VDR 25 – urmariti pe display in partea de jos, daca se coloreaza cu negru de la stanga la dreapta. Daca da, atunci se inregistreaza curgerea apei
  • modele Galaxy VDR20, Comfort – apasati timp de 5 secunde butonul SET/SELECT pana cand pe display apare textul 000. Cresterea cifrelor indica inregistrarea consumului de apa.
  • modelele NorthStar 17/22 – apasati butonul DATA de doua ori pana cand pe ecran apare textul FLOW RATE. Cifra de pe ecran indica debitul instantaneu de apa.
  • modelele eVolution – apasata butonul stanga pana cand pe display apare textul Debit Instantaneu Apa. Cifra de pe ecran indica debitul instantaneu de apa.
  • filtrul cu autocuratire ETF Junior NU indica curgerea apei.
  1. Lasati apa sa curga cateva minute si masurati duritatea. Valoarea obtinuta trebuie sa fie mai mica de 1 grad german. O valoare mai mare se poate obtine prin deschiderea surubului de amestec.
  1. Adaugati sare aproximativ 3/4 si 10 litri de apa in vasul de sare. Setati nivelul sarii conform manual.

INTERVENTII SERVICE DEDURIZATOARE:

Ne dorim sa va folositi cat mai eficient timpul si sa nu cheltuiti bani pentru operatiuni nejustificate, de aceea, va prezentam in continuare cateva verificari simple pe care orice utilizator le poate efectua inainte de a solicita deplasarea echipei de service.

Pentru orice model de dedurizator EcoWater NU sunt necesare operatiuni periodice de mentenanta recomandate de producator, nici obligatorii din punct de vedere legal.

Operatiuni de interventie la echipament / componente ale acestuia sunt necesare DOAR in momentul aparitiei unei probleme REALE de functionare.

Cateva indicii ale faptului ca un dedurizator nu functioneaza corect sunt: veti observa pete pe pahare sau obiectele sanitare, iar apa nu mai este „alunecoasa”, adica este dura. Dar acestea sunt cateva indicatii cantitative si uneori, subiective.

Pentru a stabili daca dedurizatorul functioneaza corect sau nu, este relevant rezultatul obtinut in urma unui buletin de analiza sau a masurarii duritatii cu un tester cu picaturi aflat in termenul de valabilitate.

CAUZE APA DURA

___________________________________________

1. APA IN VASUL DE SARE

  • presiunea apei de alimentare la dedurizator trebuie sa fie de minim 1,4 bari, recomandat 2 bari – verificati presiunea apei, cresteti presiunea daca este necesar
  • filtre sedimente infundate – curatiti/inlocuiti filtrele
  • furtun evacuare strangulat, indoit sau cu dop de gheata (iarna) – inlocuiti furtunul, verificati evacuarea
  • site/diuze dispozitiv Venturi infundate – curatiti cu o periuta de dinti (unele componente au dimensiuni reduse, atentie sa nu le pierdeti!).

Pentru detalii puteti accesa urmatorul montaj video:

Pentru verificare, initiati regenerarea manual, avansati manual pana ajungeti in etapa SARAMURA/BRINE si dupa terminarea regenerarii vedeti daca a scazut nivelul apei in vasul de sare.

___________________________________________

2. NU CONSUMA SARE

  • pod de sare – ciocaniti usor cu mana prin exterior de unde incepe sarea si mergeti in jos. Daca in partea de jos suna a gol, s-a format punte de sare – turnati 5 litri de apa calduta peste sare si cu atentie, spargeti cu o coada de matura. Scoateti bulgarii de sare si adaugati sare noua. De asemenea, este posibil ca dupa cativa ani de functionare, din cauza calitatii sarii, aceasta sa nu se mai topeasca si sa se acumuleze pe fundul vasului de sare sub forma de pasta/bulgari – scoateti aceasta sare si adaugati sare noua.
  • nu trece apa prin statie – by pass impins, surubul de amestec deschis sau un alt robinet de by pass din instalatie deschis si prin care trece apa – trageti by pass-ul, strangeti surubul de amestec, inchideti orice alti robineti de by pass. Dupa remediere, verificati daca statia inregistreaza curgerea apei.

Pentru detalii puteti accesa urmatorul montaj video:

  • nu intra apa in vasul de sare – duze/site dispozitiv Venturi infundate – curatiti cu o periuta de dinti (unele componente au dimensiuni reduse, atentie sa nu le pierdeti!).
  • duritate setata foarte mica sau valoare mai mica decat are apa in realitate – la orice dedurizator EcoWater, trebuie setata duritatea apei de alimentare, nu duritatea pe care doriti sa o obtineti. Daca setati o duritate de 3 grade germane de ex., aparatul se va regenera foarte rar – setati valozarea corecta a duritatii. De regula, duritatea se masoara in grade germane si se seteaza tot in grade germane. Atentie – la modelele eVolution, este posibila si setarea duritatii in ppm. 1 grad german = 17,85ppm.

___________________________________________

3. MONTAJ INCORECT – verificati ca intrarea apei sa fie in partea dreapta a vanei marcata „IN” – refaceti montajul.

___________________________________________

4. DEDURIZATORUL ESTE IN REGENERARE – datorita opririlor de curent este posibil ca ora curenta sa nu fie cea corecta motiv pentru care regenerarea poate avea loc in timpul zilei – setati ora corecta, verificati setarea orei de regenerare, verificati setarea 97% (OFF).

___________________________________________

5. CONSUMURI DE APA NEINREGISTRATE – sunt consumuri sub limita de detectie a dedurizatorului (0,2 litri/minut) cauzate de neetanseitati sau pierderi accidentale – identificati cauza si remediati.

___________________________________________

6. CICLUL DE DEDURIZARE DEPASIT – consumul de apa din ziua de dinaintea regenerarii este mai mare decat cel anticipat de dedurizator – regenerati manual.

___________________________________________

Dupa identificarea si remedierea problemei, este recomandata efectuarea unei regenerari manuale si masurarea duritatii o data pe zi, in fiecare zi pana cand dedurizatorul si-a facut urmatoarea regenerare folosind un tester cu picaturi aflat in termenul de valabilitate.

Toate problemele mentionate mai sus NU fac obiectul garantiei.

De asemenea, nu face obiectul garantiei defectarea de componente cauzata de:

  • apa cu incarcare foarte mare de sedimente
  • fluctuatii/suprasarcini de tensiune
  • umiditate in exces
  • sare de proasta calitate
  • montaj/setari incorecte
  • nerespectarea instructiunilor de punere in functiune primite impreuna cu Certificatul de Calitate, Garantie si Service si a Manualului de Utilizare

In toate aceste cazuri, interventia se va tarifa conform celor mentionate mai jos, iar piesele/componentele inlocuite vor fi contra-cost. Pentru mai multe informatii privind conditiile de acordare a garantiei, cititi Certificatul de Calitate, Garantie si Service si Manualul de Utilizare primite impreuna cu produsul.

In cazul solicitarii interventiei service, tariful de deplasare este de 200 RON (Bucuresti, Ilfov) si include:

  • verificare conditii de functionare
  • verificare setari
  • verificare etape de functionare
  • masurare duritate alimentare si consumatori
  • constatare probleme functionare
  • deplasare la locatie
  • TVA
  • completare fisa de constatari si operatiuni

Se elibereaza bon fiscal, factura la cerere.

In cazul in care, in urma deplasarii si masurarii duritatii se constata ca echipamentul functioneaza corect, tariful de deplasare este de 200 RON. Acesta include toate operatiunile mentionate mai sus.

In cazul in care, in urma deplasarii se constata probleme de tipul celor mentionate la pct 1 … 6, tariful de deplasare este de 200 RON. Acesta include toate operatiunile mentionate mai sus la care se adauga tariful operatiunilor de manopera suplimentare efectuate.

Ne rezervam dreptul de a NU efectua operatiuni la instalatie sau echipamentele care nu au fost comercializate de firma noastra (robineti, furtune flexibile, pompe, hidrofoare, filtre, dedurizatoare, etc).

PROGRAM livrari de la DEPOZIT:

Marti 10-16; Joi 10-16

Luni, Miercuri, Vineri – Inchis (Deplasari service si Livrari la domiciliu)

Vom raspunde solicitărilor si comenzilor dvs cat de curand posibil. Ne puteti contacta:

Whatsapp: 0722 266 263
Vânzări: 0746 266 263
Service: 0746 110 363

Va multumim frumos pentru alegerea Dvs. si va invitam sa…
Descoperiti Ofertele Noastre!

Livrari sare EcoWater:

(zona B-IF, max 30 km fata de centrul orasului Bucuresti)

Livrarile de sare, indiferent de cantitate, se fac de la DEPOZIT conform programului afisat:

Marti 10-16; Joi 10-16.

Livrarile la DOMICILIU – comanda minima 5 saci / livrare (zona B-IF, max 30 km fata de centrul orasului Bucuresti) – se fac in baza unei programari cu minim 7 zile lucratoare inainte de data livrarii, prin transmitere solicitare utilizand una dintre optiunile disponibile mai jos:

Whatsapp: 0722 266 263

telefon: 0746 110 363

E-mail: comenzi@ecowater.store.ro

Forma de livrare – saci de 25Kg; Cod produs – 400211.

Pret / sac = 60 ron, tva inclus, ridicare de la depozit.

Pentru alte locatii, va rugam, sa ne contactati pentru oferta si disponibilitate de livrare.

Observatie: nu se iau in considerare comenzi telefonice, cu multumiri pentru intelegere.